Indonesia earthquake: Hundreds dead in Palu quake and tsunami Destination Philippines – Forum › Destination Philippines – Forum › Destination Philippines › Nyheter & Uppdateringar › Indonesia earthquake: Hundreds dead in Palu quake and tsunami Etiketter: Earthquake, Indonesia, Indonesien, Jordbävning, Tsunami Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 2 år, 3 månader sedan av NewsBOT. Visar 1 inlägg (av 1 totalt) Författare Inlägg 29 september, 2018 kl. 12:00 #569 NewsBOTDeltagare More than 380 people have been confirmed dead after a tsunami triggered by a magnitude 7.5 earthquake hit an Indonesian city on Friday. Waves up to 3m (10ft) high swept through Palu on Sulawesi island. [Se hela inlägget: Indonesia earthquake: Hundreds dead in Palu quake and tsunami] Författare Inlägg Visar 1 inlägg (av 1 totalt) Forumet ”Nyheter & Uppdateringar” är stängt för nya ämnen och svar.
Stäng Bjud mig på en kopp kaffe En larvig mängd kaffe konsumerades under utvecklingen av detta projekt. Ge mig gärna lite mer bränsle så att jag orkar fortsätta!